نیکا نیکا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نیکا فرشته آسمونی

یک هفته باهم بودن

1389/11/10 10:35
نویسنده : الهام
1,305 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام

یک هفته است که یک روز در میان خونه بودم و تازه بعد از مدتها فهمیدم دخترم چقدر بزرگ شده چقدر عاقل شده و چقدر همه چیز را می فهمد و درک می کند و دلم بیشتر می گیرد که چه حیف که دخترم سیزده ماهه شد و من هفت ماه از بزرگ شدنش را نفهمیدم ..تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

در این یک هفته چیزهای جدیدی در وجود نیکا دیده ام ... نگاه جستجوگرش را تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد.. تلاش بی وقفه اش را برای کشف کردن دور و اطرافش تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد... میل تمام نشدنی اش به بازیتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد ... ولع بی اندازه اش برای یادگیری تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد... علاقه فراوانش برای رسیدن به استقلال در خوردن ، پوشیدن ، راه رفتن و.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد.. دنیای انحصاری که مختص خودش است و بس و در آن دنیا غیر از شادی و هیجان هیچ غمی راه ندارد ...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

و تازه می فهمم که دخترم چقدر بزرگ شده و من هم با او بزرگ شده ام و هر روز من هم با او آموخته ام چیزهای جدیدی را که تا به امروز در این سی سال زندگی ام نیاموخته بودم ..با او آموخته ام صبر و حوصله را ، پرظرفیت بودن را و خستگی نا پذیری را و از تو متشکرم آموزگار کوچک من ...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
خدایا شکرت که نعمت داشتن فرزند را بر من ارزانی داشتی که فکر می کنم بزرگ ترین نعمت در حق هر انسانی است برای شناختن بیشتر دنیای خویش و تفکر بیشتر در قدرت بی اندازه ات ..

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دریا
11 بهمن 89 8:55
13 ماهگیش مبارک . واقعاً خدا رو شکر که بچه سالم داریم. من هم خیلی وقتها متاسفم که می رم سر کار و بچه ام رو تنها می زارم.
rza
11 بهمن 89 12:59
اگه مایلیید یک دخمل خیلی خیلییییییییییییییی ناز ببینید ملیسا را سرچ کن در همون نی نی سایت