نیکا نیکا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

نیکا فرشته آسمونی

برای خودم که هیچ وقت یادم نرود

1389/11/10 10:47
نویسنده : الهام
1,320 بازدید
اشتراک گذاری

در ادامه مطلب قبلی یه متن خیلی زیبا توی یکی از وبلاگها خوندم که خیلی به دلم نشست و با اجازه نویسنده اش من هم می خوام اینجا بذارم که هیچ وقت یادم نره :

 "این کودکان، فرزندان شما نی اند، آنان پسران و دختران اشتیاق حیاتند و هم از برای او.

 از شما گذر کنند و به دنیا سفر کنند، لیکن از شما نیایند.

همراهی تان کنند، اما از شما نباشند.

به آنان عشق خود را توانید داد، اما اندیشه تان را هرگز.

 که ایشان را افکاری دیگر به سر است، تفکراتی از آن خویشتر.

شما جسمشان را مأوایی توانید داد، اما روحشان را نه، که روح آنان ساکن خانه های فرداست و دیدار فردا بر شما میسر نگردد حتی به رؤیاهاتان.

شما را شاید تلاشی سخت که همسان آنان شوید اما زهی خیال باطل که ایشان را گونة خویش درآورید.

که زندگانی نه واپس رود و نه در انتظار دیروز درنگ کند.

و باری، شما چون کمانید که اولادتان همچون پیکان هایی سرشار زندگی از آن ها رها شوند و به پیش روند.

و تیر انداز، نشانه را در طریقت بی انتها نظاره کند و به نیروی او اندامتان خمیده شود که تیرش تیز بپرد و در دوردست نشیند،

پس شادمان می بایدتان خمیدن در دستهای کماندار

چون او هم شفیق تیرست که می رود و هم رفیق کمان که می ماند."

                          * جبران خلیل جبران *

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

maryam
12 بهمن 89 20:00
سلام عزيزم.واي عزيزم چقدر زيبا شده وبت.گلم.نيکا جونو ببوس..من وبي مخصوص اشپزي ني ني خوشملامون درست کردم خوشحال ميشم سر بزني و نظر بدي.فدات
شمیلا مامان شایلی
13 بهمن 89 14:06
مرسی که به وبلاگ ما سر زدی مامان نیکا جونم....حتما با هم دوست میشن... من الان add میکنمت ... اومدم وبلاگت رو دیدمو خوشم اومد از نوشتارت.نیکا جون رو ببوس.