نیکا نیکا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

نیکا فرشته آسمونی

دخملی در سال جدید

1390/2/4 11:52
نویسنده : الهام
2,063 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بعد از یک مدت طولانی

niniweblog.com

این مدته خیلی سرم شلوغ بود اصلاً فرصت نداشتم بیام سر بزنم .. عید خوبی بود به دید و بازدید گذشت و دو سه روزی هم رهسپار شهر دلیجان شدیم و خونه خاله های شوشو بودیم ... نیکای ما حسابی دلبری شده برای خودش ( البته به غیر از مواقعی که از شیطونی زیاد موهای آدمو سیخ می کنه ) .. هر روز یه کار جدید یاد می گیره و یک کلمه جدید .. حرف زدنش خیلی خوبه ماشا.. مثل طوطی همه چی را پشت سر آدم تکرار می کنه ... حتی جدیداً یاد گرفته تا هواپیما تو آسمون می بینه با زبون خودش می گه هواپیما .. و خیلی با مزه هی تکرارش می کنه ..خلاصه شیرینی شده برای خودش ... زندگی دو نفره ما رو حسابی متحول کرده .. البته این تحول هم شیرینه و هم تلخ niniweblog.com... کلاْ بچه دار شدن یه تحوله بزرگه توی زندگی هر کسی و بسته به ظرفیت و تحمل هر کسی میزان تلخی و شیرینیش فرق می کنه ...

گاهی وقتا دلم تنگ می شه برای لحظه های دو نفره niniweblog.com.. برای یک غذا خوردن آروم و بی دردسر .. برای دیدن یک فیلم خوب ( من قبل از نیکا عاشق و دیوونه سینما بودم ) البته الان هم هستم ولی مدتهاست که دیگه فرصت دیدن فیلم را ندارم niniweblog.com.. دلم تنگ می شه برای یک شب تا صبح خوابیدن راحت و بدون استرس .. برای اینکه هر وقت دلم خواست بخوابم ... هر وقت دلم خواست برم حمام niniweblog.com.. برم دستشویی و نگران چیزی و کسی نباشم ..

البته اینها همش فکرهای زودگذری است که یه لحظه می یان و می رن .. چون بعدش به این نتیجه می رسم که اگه نیکا نباشه منم نیستم .. نفسم دیگه به نفسش وصله .. با همه خستگیا و شیطنتاش با اومدنش امید دوباره به زندگی ما بخشید niniweblog.com... یه لبخندش و یا یه شیرین کاریش همه فکرهای پوچ و بیهوده را از ذهن آدم دور می کنه .. خدایا مواظب این دخمل شیرین ما باش و این خستگی های مادرونه منو نادیده بگیر و بگذر ...

niniweblog.com

یه سری از عکسای نیکا رو در سال جدید می ذارم ...

عکس سفره هفت سین امسال ما 

 

 

شب چهارشنبه سوری در پارک چیتکر که نیکا خانوم توی ماشین همش خوابیده بودند و چیزی ندیدند

نیکا در تراس خونه و در حال استفاده از هوای بهاری

نیکا و عیددیدنی خونه مادربزرگ

نیکا در حال قایم موشک

بقیه عکسها را در ادامه مطلب ببینید ....

niniweblog.com

نیکا در حال عید دیدنی خونه دوستش ..

نیکا در دلیجان ( منزل خاله شوشو )

نیکا و لالا در آغوش مامان روز سیزده بدر  ( دشتهای نراق )

در حال برگشت از مسافرت روز ۱۴ فروردین ( مجتمع تفریحی مهتاب )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان روژین
5 اردیبهشت 90 14:42
سلام الی جون. چه عجب از این طرفها؟ میبینم که وروجکت حسابی آتیش می سوزونه . ببوسش.
فهیمه(مامان سنجد)
7 اردیبهشت 90 13:31
ای جیگر این نیکا خوشگله رو بخورمممممممم عاشقش شدم الهام جون بیام برای سپهرم خواستگاری؟
مامان پویان
9 اردیبهشت 90 17:39
سلام به الی خانم گل واین جیگر طلا نیکا خانم عکسها خیلی ناناز بودن از طرف من ببوس دخملی رو
آبجی فهیمه
23 اردیبهشت 90 12:18
سلام: (◠‿◠) امروز راسخون نرم افزاری را برای شما تهیه کرده است که به شما در تقویت هوش کودک خود کمک می کند.این نرم افزار (Giggles Computer Funtime for Baby)جایزه بهترین برنامه برای کودکان را از آن خود کرده است شما والدین گرامی با خرید این محصول خواهید توانست میزان هوش نوزادان خود را سنجیده و آنرا خودتان با روشی منطقی افزایش دهید.
جوجه نارنجی ما
23 خرداد 90 1:40
سلام خاله .منم یه نیکا دارم که تو دلم.خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
هانیه
27 شهریور 90 16:02
سلام مامانی!!! خسته نباشی دخمل خیلی گلی داری خدا حفظش کنه(خداکنه غلط املایی نشه آبروم بره) خوشبحال نیکا که همچین مامان مهربونی داره... از طرف من یه بوس و یه گاز از لپش بکن بازم میام بهتون سر بزنم...
هانیه
27 شهریور 90 22:11
سلام مامان نیکا خسته نباشی... وااااااااای چه دخمل نانازی خدا حفظش کنه... از طرف من یه بوسو یه گاز بکن ازش
مامان سونیا
15 فروردین 91 9:27
وای چه عکسهای نازی ماشاالله چه دخمل خوشگلی خدا نگه دارش باشه به وب ما هم سبزنید و با نظراتتون خوشحالمون کنید