نیکا نیکا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

نیکا فرشته آسمونی

ما دو باره برگشتیمممممم

1391/1/15 11:02
نویسنده : الهام
1,565 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم که این مدت برام پیغام گذاشتند و حالم را پرسیدند ... نزدیک یه سالی شد که ساکت بودم و چیزی ننوشتم ... چون توی این یه سال گذشته از لحاظ روحی یه کمی بهم ریخته بودم و دستم به نوشتن نمی رفت ... با وجود همه شیرین کاریهای دخترک ما که توی این یکسال گذشته دیگه به اوجش رسیده و شیرینکی شده برای خودش ... ولی امروز اولین روز رسمی کاری و زندگی عادی من در سال 91 تصمیم گرفتم دوباره بنویسم از خودم .. از نیکا .. از آرزوهام و آرزوهاش. پس دلم می خواد تنهام نذارین و کمکم کنین تا دلگرم بشم ... بوس برای همه نی نی های خوشگل و مامانای مهربونی که همیشه به ما سر می زنند

راستی اتفاقای زیادی توی این یکسال افتاده که به مرور می نویسم همراه با عکس ... ولی چون خیلی زیاده سعی می کنم به صورت تصویری توی یه پست از شیرین کاری های دخملی بنویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ریحانه جون
15 فروردین 91 10:55
سلام الهام جون... بازگشت دوباره تون مبارک... روزای خوبی رو براتون آرزو می کنم...