نیکا نیکا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

نیکا فرشته آسمونی

عیدانه

1390/1/7 10:43
نویسنده : الهام
1,476 بازدید
اشتراک گذاری

 

به یاد خاطرات عیدانه کودکی خودم و یادگاری برای کودکی دخترم ....

بوی عیدی، بوی توپ، بوی کاغذ رنگی
بوی تند ماهی دودی، وسط سفره‌ی نو
بوی خوب نعنا ترخون سر پیچ کوچه‌ها
[بوی یاس جانماز ترمۀ مادر بزرگ]
با اینا زمستونو سر میکنم
با اینا خستگیمو در می‌کنم

شادی شکستن قلک پول
وحشت کم شدن سکه‌ی عیدی از شمردن زیاد
بوی اسکناس تا نخورده‌ی لای کتاب
با اینا زمستونو سر میکنم
با اینا خستگیمو در می‌کنم

فکر قاشق زدن یک دختر چادر سیاه
[فکر قاشق زدن دختر ناز چشم سیاه]
شوق یک خیز بلند از روی بُته‌های نور
برق کفش جفت شده تو گنجه‌ها
با اینا زمستونو سر میکنم
با اینا خستگیمو در می‌کنم

بازی الک دولک تو کوچه‌ها
[عشق یک ستاره ساختن با دولک]
نرس ناتموم گذاشتن جریمه‌های عید مدرسه
بوی یک لاله عباسی که خشک شده لای کتاب
[بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب]
با اینا زمستونو سر میکنم
با اینا خستگیمو در می‌کنم

[بوی باغچه، بوی حوض، عطر خوب نذری
شبِ جمعه، پی فانوس، توی کوچه گم شدن
توی جوی لاجوردی، هوس یه آب‌تنی
با اینا زمستون‌و سر می‌کنم
با اینا خستگی‌مو در می‌کنم]

سال نو مبارک

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری چهارم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان فرشته
7 فروردین 90 11:03
سلام عزیز دلم خوش گذشت سال نوت مبارک ان شاا... سال پر خیر و برکت و پر از سلامتی و شادی براتون باشه من عاشق این آهنگ فرهادم ممنون
مامان فرشته
8 فروردین 90 14:44
هر وقت آپ کردی خبرم کن دوست جونم
مامان پاني
10 فروردین 90 21:43
سلام خانومي.سال نو مبارك.ايشالا سال خوبي همراه با خانوادت داشته باشي.دوست داشتي به من و دخملم هم سر بزن
مژگان
12 فروردین 90 15:40
سال نوتون مبارک باشه الی جون امیدوارم سالی آکنده از خیر و برکت و سلامتی داشته باشید
نيره
14 فروردین 90 10:43
سلام الي جون خوبي نيكاي من خوبه منم سال نو رو به شما و فرشته نازت تبريك مي گم ايشالا كه سال خوبي داشته باشي اين دختر كه دل منو برده ، از طرف من و ماهانم اون نيكا جيگري رو يه ماج آبدار بكن
مامان مهسان
21 فروردین 90 17:23
سلام عزیزم سال نوت مبارک.نیکا جونمون خوبه.چرا انقد دیر اپ میکنی دلمون تنگید
آذر
28 فروردین 90 0:11
با کلی شرمنده گی و تاخیر سال نوتون مبارک تاخیر من واسه خاطر بردیا ست که بیش از اندازه شیطون شده.
هدي جون
29 تیر 90 14:02
سلام حالتون خوبه ؟؟؟ ميخواستم اگه ميشه به من راي بدين كد من : 128