نیکا نیکا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

نیکا فرشته آسمونی

عکسای آتلیه

1389/11/14 18:46
نویسنده : الهام
2,254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

الوعده وفا .. بالاخره عکسای آتلیه دخملی را گرفتیم و امروز می خوام عکسا رو توی وبش هم بذارم .. البته باید خدمتتان عرض کنم عکسایی که مشاهده خواهید کرد با زحمات و عرق ریختنهای فراوان من و آقای پدر در پشت صحنه که شامل انواع شکلک و ورجه وورجه کردن می باشد تا نیکا خانوم یه لبخند کج و کوله تحویل آقای عکاس بدهند و آقای عکاس هم اگه تونست شکار لحظه ها کند :

زیاد صحبت نمی کنیم و می ریم سراغ عکسا :

اینجا بچم داره لی لی حوضک می خونه( این همون شکار لحظه هاست که گفتم )

در ضمن عکسا اسکن شده است اگه کیفیتش پایینه ببخشید از این بهتر نتونستم اسکن کنم .

بقیه عکسا رو هم در ادامه مطلب ببینید ..

و اینم ادامه عکسا

اینجا بچم در حال دست دستی و نانای کردنه :

این هم عکس مورد علاقه من و باباش که البته بزرگش هم کردیم :

و اینم آخرین عکس نیکا خانوم نازنازی ما :

چند توصیه :

در انتها باید عرض کنم که اگر قصد دارین نی نی را به آتلیه ببرید در حدود دو چمدان اسباب بازی و وسایل سرگرم کننده همراه داشته باشید و حتماً هم نی نی خواب سیر کرده باشد و احیاناً شکلات یا اسمارتیز هم همراه داشته باشید که در صورتی که وسایل مورد علاقه نی نی ته کشید از خوردنیجات استفاده کنید ..از ما گفتن بود فردا نگید نگفتی ها

پ.ن: در پست بعدی چند تا از عکسای خانوادگی را هم می ذارم ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شمیلا مامان شایلی
15 بهمن 89 11:09
سلام الهام جون.عکسهای نیکا جونم بسیار زیباست.مخصوصا عکس 1 - 9 - 8 از این صفحهء پی نوشت.یکیش رو بذار جای عکس پروفایلش...( نهمی فوق العاده شده)
صدف
16 بهمن 89 0:32
سلام نیکا گلی چه عکسهای نانازی خوشمل من
دریا
16 بهمن 89 8:23
دخملت و عکسهاش خیلی نازن . ما که رمز نداشتیم عکسهای خانوادگی رو ببینیم !! موفق باشید
مامان دنیزجون
20 بهمن 89 11:37
الهام جون خداحفظش کنه این نیکا خوشگله مارو
هانیه
27 شهریور 90 22:17
واااااااااااای چه ناناسیه این بچه...