نیکا نیکا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

نیکا فرشته آسمونی

آینده تو

1389/10/30 10:55
نویسنده : الهام
762 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

امروز آخرین روز از ماه دیه و تا چشم بر هم می زنی روزها و ماهها می گذرند و عمر ما هم می گذرد و هنوز در خم یک کوچه ایم ... مامانی من ، تو هنوز خیلی کوچیکی که اینها رو بفهمی و امیدوارم آینده خوبی در انتظارت باشه .. توی این یکسال اخیر که تو بدنیا اومدی و من می بینم که چگونه روزانه رشد می کنی و با چه سرعتی از حالت نوزادی قدم به دنیای کودکی گذاشته ای بیشتر نگران آینده ات می شوم .. می دانم چشم بر هم بگذارم تو بزرگ شده ای با هزاران آرزو و اشتیاق برای آینده ات و من و بابا هستیم که باید این آینده را تامین کنیم تا هیچ وقت از ما نپرسی : چرا من را به این دنیا آوردین ؟

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

عزیز دل مامان امیدوارم عمر جاودان داشته باشی و من و بابایی هم بتونیم آینده خوبی برات فراهم کنیم

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

maryam
30 دی 89 11:03
سلام عزيزم اپم کردي.اره دو تا پسر دارم .امير مهدي دو سال و نيمش بود که وروجک به دنيا اومد.بچه ام خيلي اذيت شد.هنوزم حسودي ميکنه با اينکه تمام توجهمون بهشه اما خب..........بيا تبادل لينک کنيم که راحتر باشيم.نيکا جون چکار ميکنه




آره عزیزم دو تا بچه پشت سر هم سختی داره ولی یکدفعه با هم بزرگ می شند و چند سال بعد راحت میشی
وحید
30 دی 89 18:47
چه نازه این دختر خانوم کوچلو خدا براتون نگهش داره امیدوارم روزی خودش بزرگ بشه و بتونه وبلاگ خودش رو بخونه و لذت ببره
maryam
2 بهمن 89 16:42
salam azizam kojaiin.man ap kardam va montazeret. nika jan beboos.
زیبا
3 بهمن 89 1:16
سلام عزیزم... خیلی وبلاگ نازی داره این نیکا خانوم ناز نازی...