نیکا نیکا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

نیکا فرشته آسمونی

تولد من و مریضی نیکا

1389/11/3 10:48
نویسنده : الهام
1,080 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

الان چهار روزه که تو مریضی و مامانی اصلاً دل و دماغ نداره .. چون توی این یکسال تو هیچ وقت اینجوری مریض نشده بودی و دل مامان برای اون سرفه هایی که می کنی کباب می شه عزیزم ..

من الان سه روزه که خونم چون می خواستم خودم ازت مواظبت کنم تا زودتر خوب بشی ولی تو به هیچ چی لب نمی زنی و مامانی ناراحته ...اون لپای قشنگت کلی توی این چند روز آب شده عزیزم ...خدایا ازت خواهش می کنم هیچ نی نی هیچ وقت مریض نشه و نیکای ناز ما هم حالش زودتر خوب شه .... خدایا خیلی دوستت دارم تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

راستی امروز روز تولد مامانیه و مامانی اصلا حوصله نداره چون تو مریضی .... امروز دومین تولد مامانیه که تو هم هستی ... تا قبل از اینکه تو بدنیا بیای فکر می کردم روز تولد من یه روز خاصه که باید توش شاد باشم باید برم بیرون باید جشن بگیرم باید همه یادشون باشه باید بهم کادو بدن ولی الان دو ساله که این روز برام خیلی کمرنگ شده ، دیگه زیاد برام مهم نیست چون چیز مهم تری توی زندگیم دارم و اون تویی عروسک مامان که با اومدنت همه زندگی من شدی عزیز دلم ....پس زودتر خوب شو و بزرگ ترین هدیه را به مامان بده تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

پ.ق : در ضمن می خواستم از بابایی تشکر کنم که با وجودی که دیشب خونه نبود اولین نفری بود که تولد مامانو مثل همیشه بهش تبریک گفت .

خیلی ممنون بابای مهربون نیکا و امیدوارم سایت همیشه بالای سر من و نیکایی باشه

                                               تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

maryam
3 بهمن 89 12:10
سلام الي جان .قربون نيکام بشم چي شده ناز گلم.انشالله هر چه زودتر خوب بشه .فداش بشه خاله.نيکا جون خاله از اينجا ميبوسمت و دعا ميکنم زود زود خوب شي تا دل مامانيم شاد شه ..فرشته کوچملو .تولدتم مبارک الي جان.راستي کتاب همه کودکان سالمند اگر ...رو بخر تو خونه داشته باش خيلي کتاب خوب و جامع حتما تهيه اش کن و مورد نياز همه ماماناي ناز.توش در مورد همه چي نوشته.تب.......سرماخوردگي..........خلاصه همه چي و راهکارم داده.دوست داشتي بخر. linket kardam.
امي تيس
3 بهمن 89 12:11
سلام.تازه اومديم اينجا.ميشه بگين براي آپلود عكسهاتون از چه سايتي استفاده ميكنين؟


سلام مامان امی تیس
مرسی که به وبلاگ دخمل ما سرزدین .. برای آپلود عکس می تونی از سایت فیروز استفاده کنی عزیزم ... تولد امی تیس گلت هم مبارک باشه
امي تيس
3 بهمن 89 12:12
راستي تولدتون مبارك باشه.ديروز هم تولد امي تيس بود(مامان امي تيس)
maryam
7 بهمن 89 1:01
سلام عزيزم .نيکا جون چه طور.بي خبرم نذار.سر بزن.ببوسش