نیکا نیکا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

نیکا فرشته آسمونی

گزارش یک خرید با نیکا

1389/12/4 9:59
نویسنده : الهام
1,541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد تا سلام به دوستای خوب خودم

توی این هفته حسابی سرم شلوغ بود و نتونستم پستی بذارم ... یعنی از شما چه پنهون چند روز پیش اندازه یک صفحه ای تایپ کردم ولی با یه اشتباه کیبوردی متاسفانه همش پرید و بنده هم با اعصاب خرد عطای نوشتن را به لقایش بخشیدم و موند تا امروز ...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

حالا هم می خوام براتون خاطره خرید با دخملی را تعریف کنم :

دو روز پیش به پیشنهاد مامانم تصمیم گرفتیم بعد از اداره همراه نیکایی و خواهری یه سری بریم هایپر استار که در واقع هم فاله و هم تماشا ...

ابتدا تمام تمهیدات لازم برای اینکه نیکا ساکت باشه و بهونه نداشته باشه را انجام دادیم از جمله سیرکردن شکم و عوض کردن پوشک و .. ولی بی خبر از اینکه فسقلی تو دلش داشت می گفت خیال کردین ... وقتی رسیدین اونجا حالتون را می گیرم ..تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدیک نکته : زیاد به محکم کاریهای خودتون نسبت به آروم شدن بچه ها اعتماد نداشته باشین چون بالاخره این فسقلیها یه موردی را برای خراب کردن گردشتون پیدا می کنند .

خلاصه با سلام و صلوات رسیدیم فروشگاه و بنده خوش خیال هم یک لیست بلند بالا خرید با خودم برده بودم که با خیال راحت خرید کنم ولی زهی خیال باطل ...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

نیکا خانوم قصه ما سوار چرخ خرید شد و کلی مشعوف از این گردش دسته جمعی ... تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

اما این خوشحالی و شعف فقط از پارکینگ تا جلوی در فروشگاه ادامه داشت و بعد از آن یواش یواش ملودی شیرین نق نق و غرغر شروع شد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو مامان بنده که کیفش را پر از قاقالی لی کرده بود مرتب به خانوم رشوه می داد  برای اینکه بزاره حداقل ما یه دوری بزنیم ... تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

و سرتون را درد نیارم که همون اول فروشگاه دیدم یک لنگه کفشش نیست و دو سه بار تموم مسیری که اومده بودیم را برای پیدا کردن یک لنگه کفش گشتم ولی پیدا نشد که نشد ... و حدود ده بار از توی چرخ خرید به بغل اینجانب و از بغل بنده به چرخ خرید منتقل شد ... تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد دو سه باری هم پستونکش را از توی دست یا دهنش انداخت زمین و متاسفانه دریغ از یک قطره آب توی فروشگاه به اون بزرگی که بشه پستونک شست و ما هم از روی ناچاری دوباره همونو دادیم خورد ( تروخدا نگین چه مامان میکروبیه که راضی نیستم ، ایشا.. سرتون بیاد تا بفهمین برای ساکت کردن بچه توی فروشگاه آدم به چه کارهایی راضی می شه )تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

در آخر هم با خستگی فراوان از خرید و سروکله زدن با نیکا رفتیم به رستوران جلوی فروشگاه تا گلویی تازه کنیم و واقعاً قیافه نیکا دیدنی بود ( حیف که دوربین همراهم نبود ) مامانم می گفت فقط دعا کن یه آشنا ما رو نبینه که آبرومون می ره ....چون رنگ صورتش در زیر رنگ آمیزی از شکلات و بسکویت و اسمارتیز دیگه پیدا نبود که این رنگ آمیزی به روی لباسش و دستاش هم کشیده شده بود و کفشهاش هم که فقط یه لنگه بود .... تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 و تازه چند دقیقه بعد دیدیم یه بوهای بدی هم می ده و مامانم لطف کردند و گفتند که ایشون از صبح تا حالا پی پی نکرده بودند و لطف کردند و اونجا خلاصه ما رو خجالت دادند ... خلاصه که سرتون را درد نیارم ... فندقک ما کلی بهمون حال داد و خسته و کوفته برگشتیم خونه ..تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

و من خوش خیال رو بگو که چه لیست بلند بالایی نوشته بودم و دریغ از اینکه بتونم نصفش را هم بخرم ....

از من به شما نصیحت اگه تصمیم گرفتین با یه نی نی تنوع طلب برید فروشگاه ... برنامه ریزیتون را برای مدت زمانی نیم ساعت تنظیم کنید چون اصولاً اینجور بچه ها همه چی سریعاً براشون تکراری می شه و دلشون یه چیز جدید می خواد ...تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

پ.ن : البته باید اینو اضافه کنم که دخمل ما همیشه اینطوری نیستا ... بعضی وقتا شیطون می ره تو جلدش .تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد. کلاً‌ بچم دخمل  خوبیه و زیاد ما رو توی بیرون رفتن اذیت نمی کنه ...تازه کلی هم عشق می کنه تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدوقتی با ما می ره بیرون تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان شایلی
4 اسفند 89 11:21
سلام الهام جون.... این نیز بگذرد... ولی با بچه بیرون رفتن کلا کیفش به همین کارهاشه... منم زیاد هایپر استار رفتم ولی توی خود فروشگاه شایلی رو سرگرم کردم... مخصوصا تو قسمت کتابهاش . ایندفعه امتحان کن. اول که رسیدی برو به قسمت کتابها یدونه از رده سنی خودش بده دستش عکساشو ببینه یکربعی کاری باهات نداره

آره می دونم عزیزم من هم با انوع اسباب بازی و خوراکی سرگرمش کردم تا گذاشت یکساعتی اونجا بچرخم
فزوغ
5 اسفند 89 2:10
سلام الی جون ازت بی خبر بودم می بینم حسابی سرگرمی ها عیب نداره منم یکی از نق نقو ها رو دارم وقتی میرم خرید یه ساک پر از لوازم از جمله اسباب بازی آب شیشه شیر بیسکویت یه دست لباس اضافه حوله کوچیک دستمال مرطوب و کلا هر چیزی که برای یه مسافرت لازمه با خودم حمل می کنم تازگیها هم خانوم علاقه ای به راه رفتن نداره ترجیح میده بغل بشه اگر هم بذارمش زمین تا خودش راه بره هی میدوئه دنبال پسرای مردم مجبور میشم بغلش کنم یا اینکه مثل دیروز اگه یه چیزی ببینه که خوشش بیاد آویزونش میشه تا براش بخرمش. به تو هم توصیه میکنم یه ساک مسافرتی با خودت ببری همیشه چون معلوم نیست چه بلائی قراره سرت بیاد
دریا
5 اسفند 89 8:03
حسابی خندیدم . البته درکت هم کردم. امان از دست این فسقولها . من هم تجربه اش را داشتم . در مورد نفرینی که کردی . هر چند من نگفتم عجب مامانی . اما آرتین خان ما پستونک نمی خوره !!!