نیکا نیکا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

نیکا فرشته آسمونی

یک دختر 14 ماهه به روایت تصویر

1389/12/4 12:30
نویسنده : الهام
2,531 بازدید
اشتراک گذاری

راستی دخملی ما دیروز وارد ۱۵ ماه زندگیش شد ...

اینم چند تا عکس از یک دخمل ۱۴ ماه و دو روزه :

نیکا به همراه دوستش مهتا خانوم در حال خاله بازی :

اولین قدمهای دخترک :

جدیداً هر چی ازش عکس می گیریم قیافشو اینطوری می کنه :

دخملک ما از حالا به فکر خونه تکونی عید و شستن عروسکاشه :

به قیافه نیکایی در همه عکسا دقت کنین :

شستن نی نی توی حموم :

طفلک بچم فکر می کنه روی تخت باید عمودی بخوابه :

این سس هم خیلی چیز خوشمزه ایه ها :

خواستگارا اینو نبینند لطفاً :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان شایلی
4 اسفند 89 13:21
سلام الی جون.چهار تخمه رو امتحان کن. دم کن بهش بده... البته فقط آبش رو... امیدوترم زود زود خوب شه. ببوسش. راستی برای عکس اولش
دریا
5 اسفند 89 7:58
وای چه عکسهای نازی . چه ادای قشنگی در می اره . چقدر هم خوبه که همبازی داره و باهاش بازی می کنه .
مامان فرشته
5 اسفند 89 12:00
سلام عزیزممممممممم چه عکس های خوشگلی ماشاا... چه موهایی داره فداش بشم ببوسش مامان جون بوسسس
مامان پرهام
5 اسفند 89 18:26
چه دختر نازی داری خدا حفظش کنه! هزار ماشاللا!
مامان روژین
7 اسفند 89 1:50
سلام مامان نیکا جونی . امشب اولین باره که وبلاگتون رو میبینم . دخترت خیلی نازه و خیلی هم ادا و افاده داره . خوب باید هم اینطور باشه . خیلی قشنگ می خنده . خدا براتون نگهداره . بوسش کن . راستی یه خورده از طرف نیکا دعوات کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بگو ببینم چرا اول اون پستونک میکروبی رو تو دهن خودت نکردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حداقل نصف میکروب هاش رو تو میخوردی
ماری- مامان امیرحسین
7 اسفند 89 7:35
قربون این دخمل خوشگل و ناز برم با اون اداهاش
مامان مريم
7 اسفند 89 14:04
سلام عزيزم.خوبي.کجايي گلم.ني ني جان خوبه.کم پيدايي.بابا دلمون تنگ شد.


مریم جون هستم به خدا ...گرفتاری کارم خیلی زیاد شده نمی تونم بیام به همه سر بزنم
مامان پرهام
7 اسفند 89 14:34
سلام با اجازه ما شما رو لینک کردیم اگه دوست دارید به ما لینک بدید


حتماً عزیزم من هم شما رو لینک می کنم
آوا
11 اسفند 89 1:00
نیکا جون شیرین خاله!!!
مژگان
13 اسفند 89 5:31
سلام الی جون ماشالله به این نیکا گلی .ماشالله چه بزرگ شده . دلم براتون و همهء بچه های کلوپ خیلی تنگ شده
مامان روژین
21 اسفند 89 1:10
سلام .
کجایییییییییییییییییییییییییییییی ؟
مثل اینکه خونه تکونی عید خیلی اذیتت کرده که دیگه حتی به وبلاگ دختر خودت هم سر نمیزنی .


مرسی مامان رژین جون ، امان از شب عید و کارهای تموم نشدنیش ... ولی یک مدتی هم هست که حال و روز خوبی ندارم ، دلم خیلی گرفته بود نمی خواستم اینو به وبلاگ منتقل کنم
الهام مامان مبین
22 اسفند 89 0:39
سلام الهام جون
وای هزار ماشالله چه عروسکی داری خدا حفظش کنه
خیلی خوردنیه چطور تا حالا نخوردینش ؟؟؟/
منم شما رو لینک کردم ممنون


مرسی فدات شم .. یه بوس از طرف من از اون پسر نازنازت بکن
مامان شیما وحدیث
26 اسفند 89 0:54
وای خدا چه عکسای خوشکلی داری جینگیلی .خدا حفظت کنه خاله جون.